Saturday 31 January 2015

January Favourites

Besibaigiant sausiui nusprendžiau pasidalinti šio mėnesio mėgstamiausiomis priemonėmis. Šį kartą į kadrą pakliuvo ir du nesiprausę šepetukai, tikiuosi, dėl to nesupyksite. Šį kartą priemones aprašysiu pagal eiliškumą, kai darausi makiažą.


On the last day of January I decided to write a post about this month's favourites. In the photo you can see some dirt on those brushes, I hope that doesn't bother you :)) I will write about each product in the order I use them when I'm doing my casual make up.

Veidui šį mėnesį naudojau Physiogel A.I. kremą, pakankamai riebų, drėkinantį ir maitinantį kartu. Kremą ir šį kartą pirkau pasiskaičiusi gerų atsiliepimų puslapyje Kosmetikos Dnr. Kremas puikiai drėkino dehidratuotas vietas, tiesa, po makiažu jis kiek per riebus (bet vis vien aš jį naudojau), gerai įsigeria, nedirgina odos. 

This month my daily moisturizer was Physiogel A.I. cream (you can get it at drugstores here, in Europe). This cream is rather thick to moisturise and nourish at the same time. Ingredients - checked! It copes even with my dehydrated spots. I used it under my make up, but it's rather oily, so don't forget to use powder. 

Maybelline biri pudra (spalva Light), suteikia šiek tiek spalvos, daugiausia naudoju tam, kad sugertų riebalus, patinka, kad pudra labai smulki, nedaro miltuoto veido (aišku, galima padauginti, bet tam reikia jau persistengti), nekemša porų. Spalva net sakyčiau arčiau permatomos nei šviesios, apibūdinčiau ją kaip translucent - kažkas yra, bet neaišku kas :))

Maybelline loose powder (colour - Light) gives a bit of color, mostly I use it in order to absorb oil, the powder is very fine, does not make cakey face (of course, you can achieve that, but you need to realy overdo it), powder doesn't clog pores. I would say that the colour is translucent rather than light.

Gosh pudra (spalva Pink), tai turėtų būti bronzeris-šimeris, bet aš ją dažniausiai naudoju kaip skaistalus. Pudrą atidavė sesuo, aš ją mielai naudoju, spalva nėra ryški, suteikia subtilią spalvą su žvilgesiu, be pavienių blizgučių. Gosh pudrą tepu Real Techniques šepetėliu (Multi-task Brush), puikiai tinka skaistalams tepti. 

Gosh Bronzing Shimmer Powder (colour - Pink), though it is something between a bronzer and a shimmer, I use it as a Blush - it gives subtle colour with a little bit of shimmer (without individual sequins). I apply this blush with Real Techniques multi-task brush.

Gosh Forever akių pieštukas (spalva Blue), vandeniui atsparus metalo žvilgesį suteikiantis pieštukas. Spalva graži, žvilgesys metališkas. Kažkiek vandeniui atsparumo yra - naudojant jį be bazės jis vakare šiek tiek subėga į raukšlę, bet ne tiek, kiek kiti pieštukai. Ketinu pirkti dar ir juodos spalvos. Pieštuką sklaidau Real Techniques šepetėliu (Crease Brush).

Gosh Forever eyeshadow stick (colour - Blue), it gives metallic, light blue colour, last alsmost all day (it says that it's waterproof, though in the evening I notice that it has creased a bit but not as other eyeshadow sticks or eyeliners when applied without eyeshadow base). I think I'll buy another colour of this, black. I smudge eyeshadow with Real Techniques Cease brush.

Antakius pradėjau dažyti permanentiniais dažais, tad kasdien bereikia tik juos užfiksuoti, tam naudoju Defining Brow gel, tai pirmas tokio pobūdžio mano produktas, bet veikia gerai - antakiai lieka vietoje :))

I colour my brows with permanent dyes so I need only to set my brows. For this purpose I use Gosh Defining Brow Gel, this is the first brow gel that I bought but I'm satisfied because it does it's job - brows are in place (haha, if they could be somewhere else..)

Atrodo, pamėgsiu Gosh. Anksčiau turėjau tik kelis akių pieštukus, kurių kokybė, turiu pasakyti, nenusileidžia Urban Decay - pieštukai minkšti, riebūs, spalvos ryškios, lengvai tepasi. Ketinu ir toliau bandyti šios firmos gaminius. Kaip jums patinka Gosh?

Looks like I like Gosh :) Previously I only had several eyeliners from this brand but now I think I'll try other products as well. I like this brand. How about you?

No comments:

Post a Comment