Monday 12 December 2016

Geomar modeliuojantis kūno šveitiklis

Vis bandau įprasti vieną kartą per savaitę nušveisti odą. Tam reikalui nusipirkau Geomar modeliuojantį šveitiklį - Geomar Remodelling Thalasso Scrub. Jų galite rasti didžiuosiuose prekybos centruose, kosmetikos parduotuvėse, kainuoja jie be akcijos iki 10 eur. 


Pradėsiu nuo to, kad tai jau ne pirmas mano bandytas Geomar šveitiklis - esu sunaudojusi ne vieną gaivinančio šveitiklio pakuotę - Geomar Thalasso Scrub. Dabartinis man patinka labiau, bet apie viską iš pradžių. 


Šveitiklio sudėtis praturtinta argano aliejumi, taukmedžio sviestu, jūros druska, kavos pudra, vulkaniniu smėliu, žalios kavos ekstraktu ir kitais elementais. Švelniai šveičia odą ir palieką ją glotnią ir sudrėkintą - tai apibūdinama šilko efektu. Ir iš tikrųjų, šveitiklis gerai šveičia, dalelės smulkios, bet pakankamai aštrios tikram šveitimui, tačiau ne odos braižymui. Kvapas subtilus, po šveitiklio oda lieka švelni ir glotni, nereikia drėkinti kremais, losjonais. Šveitiklio pakuotė plastmasinė, šveitiklis buvo uždengtas apsaugine plėvele, viduje yra mentelė, mat druska nusėda į šveitiklio dugną, aliejus lieka viršuje, tad prieš naudojant reikia viską gerai išmaišyti. Man šlapiomis rankomis reikėjo pasistengti, kad šveitiklį atsukčiau, tad vėliau jau jį paruošdavau prieš naudojimą. Man šveitiklis yra labiausiai panašus į gerokai brangesnį Collistar produktą - Collistar Anti-age Thalasso Scrub, net sakyčiau, kad yra jo analogas. Pakuotėje šveitiklio yra 600 g, jo tikrai užtenka ilgam, nes jis yra ekonomiškas ir net nedidelį jo kiekį lengva paskirstyti. Tokią pakuotę dažniausiai naudoju 1,5-2 mėnesius. Rekomenduoju, pati bandysiu kitas šveitiklio rūšis. 

1 comment:

  1. Šio niekad neteko bandyti, bet collistar man vieni nuostabiausiu, visada naudoju šį- https://www.douglas.lt/katalogas/collistar-talasso-scrub/

    ReplyDelete