Wednesday 25 October 2017

Pažintis su Tarte kosmetika

Tarte yra dar viena kompanija, siūlanti draugišką žmogui ir aplinkai kosmetiką. Mano tinklaraščio skaitytojai jau tikriausiai yra pastebėję mano polinkį tokiai kosmetikai, nors vien ja aš neapsiriboju ir nesu nusistačiusi prieš kitas kompanijas, siūlančias įprastą kosmetiką.




Pažintį su šia kompanija pradėjau nuo bronzanto ir švytėjimo suteikiančios pudros (highlighter'io). Šis duetas atsiėjo man nei daug, nei mažai - 10 eur. Tiesa, tai nėra pilni dydžiai, bet aš labai džiaugiuosi, kad kompanijos siūlo ne tik įprastinį, bet ir kelioninį dydį, kuris puikiai ne tik kelionei, bet ir pačiam produktui išbandyti. Galiausiai aš ne tik greit išnaudoju tokius produktus, o išmesti nusibodusį ar sugedusį netinka mano nusistatymams.

Duetą sudaro:
  • deluxe Amazonian clay matte waterproof bronzer 
spalva hotel heiress (deep bronze)
  • deluxe Amazonian clay 12-hour highlighter 
spalva exposed (nude highlight)


Bronzantas. Pradėsiu nuo to, kad produktas kvepia. Saldžiai. Tiesa, kvepia tik pakuotėje, o ne ant veido. Spalva galėtų būti mažiau ryža, bet šiaip spalva yra šilta, produktas pigmentuotas, lengvai sklaidosi, ilgai išlieka (ne veltui vandeniui atsparus!), nenusitrina. Taupus, užtenka nedaug, bet lengva padauginti. Bronzantas geras, bet turiu šiek tiek priekaištų spalvai, tada nemanau, kad kartosiu. 

Švytėjimo suteikianti pudra. Pudra taip pat kvepia saldžiai. Atspalvis gelsvas, man tokie labiausiai tinka. Didžiausias trūkumas - pakankamai stambūs blizgučiai. Man labiau norėtųsi smulkesnio malimo produkto, trūksta vientisumo, atrodo, kad produktas sau, blizgučiai - sau. Šepetėliu lengva pakabinti per daug produkto, tai stengiuosi šiek tiek jo nukratyti. Tada nubyra visi blizgučiai :DD 

Su blykste

Dienos šviesoje
Labai džiaugiuosi, kad tai kelioniniai dydžiai, nes produktų nekartosiu. Nesigailiu ir nusipirkus, nes produktai aukštos kokybės, porų nekemša, lengvai sklaidosi ir retušuojasi, tačiau, būtent šie, mano akimis, turi trūkumų. Manau, ateityje išbandysiu šio gamintojo šešėlių paletes, kurių spalvų įvairovė žavi. Pabaigusi šiuos, ieškosiu naujo bronzanto. Švytėjimo suteikiančią pudrą jau esu nusižiūrėjusi iš MAC - mineralize highlighter, kurio nenusipirkau, kai buvo nuolaida, ir dabar labai gailiuosi.

Bronzanto sudėtis: Mica, talc, zinc stearate, boron nitride, dimethicone, oryza sativa (rice) extract, water/aqua/eau, sodium dehydroacetate, VP/hexadecane copolymer, caprylyl glycol, phenoxyethanol, vanillin, caprylic/capric triglyceride, hexylene glycol, vanilla planifolia fruit extract, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, kaolin, disodium EDTA, ethylhexylglycerin, iron oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), titanium dioxide (CI 77891)

Švytėjimo suteikiančios pudros sudėtis:Mica, talc, zinc stearate, calcium sodium borosilicate, cetearyl isononanoate, dimethicone, boron nitride, glyceryl behenate, sodium dehydroacetate, caprylyl glycol, phenoxyethanol, vanillin, caprylic/capric triglyceride, hexylene glycol, tin oxide, vanilla planifolia fruit extract, kaolin, ethylene/acrylic acid copolymer, poloxamer 338, silica, titanium dioxide (CI 77891), iron oxides (CI 77491)

Produktuose nėra parabenų, mineralinio aliejaus, ftalatų, SLS ar glitimo.

No comments:

Post a Comment