Tuesday 14 June 2016

Giovanni Brazilian Keratin and Argan Oil ultra-sleek Conditioner


Nors tinklaraštį pradėjau rašyti, nes buvau itin nepatenkinta visur girtomis Giovanni plaukų priežiūros priemonėmis, tačiau vėl nusipirkau šį bei tą iš šio gamintojo asortimento. Nusprendžiau suteikti antrą šansą. Taip mano lentynoje atsidūrė Giovanni plaukų balzamas su brazilišku keratinu ir argano aliejumi. Taip, riebiems plaukams jis gal ir per sunkus, tačiau, naudojant nedidelį jo kiekį, jis man patinka, bet apie viską iš pradžių. 


Priemonė yra iš 2 chic linijos. Pakuotėje 250 ml. Kaip jau minėjau, svarbiausia jo nepadauginti, nes riebins plauką, tačiau padaro, ką žada – plaukai blizga, glotnūs, lengvai šukuojami. Tinkamas visų tipų plaukams, net ir dažytiems. Šiuo metu mano šukuosena yra trumpa karė, tad šis kondicionierius man padeda neatrodyti pernelyg pasišiaušusiai. Balzamą galima naudoti ir kaip kaukę. Priemonės kvapas saldus, bet lengvas. 

Labiausiai rekomenduoju turinčioms sausus plaukus, o tokioms kaip aš, kurių plaukai riebaluojasi, bet vis vien būtina juos valdyti, reikia nutaikyti kiekį.

No comments:

Post a Comment