Tuesday 13 September 2016

Vasaros mėgstamiausi

Jei reikėtų rinkti mėgstamiausias jau praėjusios vasaros priemones, į ją tikriausiai patektų įvaizdis, kurį kurdavau šiomis priemonėmis.






Veidas:

L'oreal True match mineralinė pudra. Pastaruoju metu esu glow efekto mėgėja (anksčiau man patiko matinis veidas, parankiausias pasirinkimas riebiai odai), tad ši pudra man itin patiko - veidas gražus iš karto, nereikia laiko pudrai nusistovėti, ji nepatamsėja. Tiesa, riebiai odai gal ne pats geriausias variantas, nes dienos viduryje reikėjo taisyti, tačiau tai bene geriausia mineralinė pudra, kurią naudojau. Porų nekimšo, oda atrodo natūraliai - nei per daug, nei per mažai (žinoma, galima sluoksniuoti), bet labiausiai patiks toms, kurioms nereikia itin didelio maskavimo ir kurios nori, kad oda atrodytų natūraliai, lyg tokia ir būtų, bet šiek tiek geresnė (myself but better). Efektas man priminė Korres mineralinę pudrą, kuri brangi ir toli. Tepu su real techniques buffing šepetėliu. 

Veidą šiek tiek kontūruoju su Too faced chocolate soleil bronzatu, jį naudoju ir kaip skaistalus. Tiesa, probleminėse zonose (ties smilkiniais) man šiek tiek kemša poras, todėl pabaigus tikriausiai ieškosiu kito produkto, tačiau kitos savybės patinka - spalva, kvapas, laikymasis. Plačiau apie jį čia. Tepu su Real techniques multi-task šepetėliu.

Antakiai:

Kas dvi savaites antakius dažausi pati, tad kasdien užtenka antakių želė. Vis dar naudoju Gosh, ji aprašyta čia.

Akys:

Akis pirmiausia padengiu akių šešėlių pagrindu, MAC šešėlių pagrindo aprašymas čia. Vėliau naudoju mylimiausios Urban decay Naked šešėlių paletės spalvas - pagrindui padengiu spalva Naked (trečia iš kairės), ties antakiu šviesinu Virgin spalva (pirma iš kairės). Matyti, kad šios spalvos yra mėgstamiausios - pasiekiau abiejų šešėlių dugną. Strėlytei - Catrice pieštukas. Tai vandeniui atsparus išsukamas pieštukas, spalva 020 THE WORLD'S GREYTEST (pieštukas). Ilgai išlieka (ne veltui vandeniui atsparus, nors aš tokių nemėgstu, bet patiko spalva), spalva pilka, savyje turinti šiek tiek melsvumo. Minusas, kad pieštuką sunku smailinti.




Nuotraukose nėra tušo, nes jis jau pabaigtas, bet be jo neapsieita. 

Lūpos:

Jau keletą metų esu lūpdažių, o ne blizgesių gerbėja. Patinka, kad lūpos padengiamos plonesniu sluoksniu, kuris ne taip traukia viską aplink - plaukus, museles, drabužius, kad išteptų ir pan. Atrodo natūraliau ir subtiliau. Mėgstamiausias šią vasarą buvo Dior Rouge Baume, spalva 740 escapade, tobula prigesintos rožės spalva. Tinka tiek dieną, tiek vakare. Maloniai tepasi, neišryškina išsausėjimų, lūpas drėkina. Laikosi gal ne tiek ilgai kiek norėtųsi, galite jį palikti ant indų. Kaina aukšta, bet lūpdažis tikrai jos vertas. Tiesa, man kiek labiau patinka klasikinės formos lūpų dažai, nes esu linkusi lūpdažius nudažyti nelygiai ir kai jų lieka nedaug, tenka pasistengti, kad išnaudotum visą. Pakuotė elegantiška, subtili ir prabangiai atrodanti. 



Lašelis kvepalų:

Šią vasarą mano mėgstamiausi buvo Guerlain Samsara EDP. Kvepalai nėra naujiena, bet jau tapę klasika. Pagrindiniai akordai yra medžio, pudros, balzamo ir gėlių. Jais kvėpinausi kiekvieną dieną. Man jie tobuli rytietiški kvepalai, jei reikėtų juos apibūdinti, pasakyčiau, kad įsivaizduoju, jog taip kvepia dykuma. Man jie asocijuojasi su smėliu, karščiu ir tolimais kraštais. Galvojau, kad jie taps mano signature scent. Sesuo juos apibūdino taip "fe, bobučių kvepalai", įsižeidžiau už juos.








2 comments:

  1. Guerlain Samsara EDP - "fe, bobučių kvepalai". Nu kaip prajuokino :D Tie jaunėliai... Aš iš Pauliaus juokiuosi, kad jam irgi maloniausiai kvepia tai tūliko gaiviklis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na, jai tai patinka saldūs kvepalai - a la kompotas su cukrum ir dar cukraus vata :D Tai kur jau ji tą Samsarą vertins..

      Delete