Friday 25 March 2016

InstaINatural hialurono rūgšties serumas

Į hialurono rūgšties serumus ėmiau žvalgytis, kai įprasto kremų drėkinimo neužteko ir tai tikrai padėjo atsikratyti išsausėjusios, pavargusios ir papilkėjusios odos. 


Šio serumo sudėtis praturtinta žaliąja arbata, vitaminu C ir jojobos aliejumi - reikiamais antioksidantais sudrėkintai ir švytinčiai odai. 

 Pakuotė tamsaus stiklo, laikant priemonę rekomenduojama venti tiesioginių saulės spindulių. Kiekis 60 ml, pirkta amazon su nuolaida, nes Lietuvoje tokios sudėties ir kiekio produktai itin brangūs. 

 Priemonė bekvapė, skaidri, gelinės konsistencijos. 

Poveikis? Rekomenduoju!!! Puikiai drėkina, ilgalaikis poveikis - oda atsigauna, suvienodėja odos spalva. Kitas efektas, kurį suteikia serumas, - apibūdinčiau jį kaip plump (angl.), lietuvių kalboje tai atitiktų būdvardį putlus, tačiau ne neigiama prasme - oda atgauna jaunatvišką putlumą, kuris bėgant metams dingsta. Serumą naudoja ir mano mama, poveikis taip pat matomas, aš vis dėlto šį serumą naudoju tik žiemos metu, kai odai drėkinimo itin trūksta, šiltuoju metų laikui mano mišriai odai jis nėra itin reikalingai, ypač, kai ji pariebėja.

1 comment:

  1. Na mano odos būklė dabar nėra pati geriausia. Sausėja, spuogeliai atsiranda ir atrodo visai negyvybinga... Gal man taip pat padėtų hialurono rūgštis? Manau išbandysiu šį serumą.

    ReplyDelete