Sunday 21 August 2016

Tušti buteliukai

Susikaupė nemažas ilgai naudotų ir liepos mėnesį pabaigtų priemonių bagažas. 



Bioderma Crealine micelinis vanduo. Jau ne pirmą šio micelinio vandens buteliuką baigiu, patinka tai, kaip greit ir paprastai nuvalo makiažą. Tiesa, veidą vis vien plaunu vandeniu, nes man švarus veidas – tik praustas vandeniu. Esu bandžiusi ir kitų firmų – L‘oreal, Garier, arčiausiai šio įvardyčiau L‘oreal. Kartotinas produktas mano kosmetinėje.

Aura Cacia ricinos aliejus mano lentynoje stovėjo ilgą laiką – arba naudodavau labai intensyviai, arba nenaudodavau mėnesiais. Apie jo panaudojimą jau esu rašiusi čia, tad nesikartosiu. Manau, ricinos aliejų kartočiau, tik nebūtinai šios firmos.

Acure organics tiesinantis šampūnas taip pat jau aprašytas. Kaip ir minėjau anksčiau – nors produktas geras, tačiau ne itin skalsus. Šiaip patiko, galbūt ateityje kartosiu.


Rasa dermo series drėkinantis veido kremas jautriai odai. Jau esu rašiusi, kad seno leidimo analogiškas kremas man labai patiko, tačiau šis, papildytas ingredientas, deja, ir kvepalais, nė kiek. Kad ir kaip norėčiau jį mėgti (visgi, lietuviškas produktas, nedidelė kaina, ingredientai daugiau mažiau nėra kenksmingi), tačiau nemėgstu – pirmiausia, jis sausina odą! Taip, drėkinamasis kremas sausina odą. Antra, dirgina, nors yra skirtas jautriai odai. Trečia, kemša poras – iš drėkinančio jis tapo kone maitinančiu, po jo naudojimo probleminėse zonose (kuriose visada beria, jei netinka kremas), atsirado daug spuogų. Kur dar kvapas.. Netiko, nepatiko ir labai nuvylė. 

Olay prausiklis jautriai odai. Pirktas senokai, tačiau tik dabar pabaigtas, nes labai skalsus - užtenka vos lašelio, kad gerai putotų, puikiai nuvalo makiažą, jaučiasi, kad oda tikrai švari, tačiau jos netempia - odos nesausina. Patiko tai, kad sudedamosios dalys nėra kenksmingos, pats produktas bekvapis. Kartotinas produktas, tiesą sakant, tai jau antra pakuotė, kurią sunaudojau ir, manau, pirksiu vėl. 

No comments:

Post a Comment