Sunday 18 December 2016

Acure aromaterapinis argano aliejus

Acure Organics man jau pažįstamas gamintojas, tačiau nusipirkusi jo trijų aromaterapinių argano aliejų rinkinuką (3 aliejai po 30 ml: rožių, citrusinio imbiero, kokosų, rinkinį galite rasti čia), labiausiai abejojau dėl paties produkto - natūralaus argano aliejaus - pritaikymo, mat planavau jį naudoti plaukų galams. Pirmiausia pradėjau naudoti kvepiantį rožėmis, kokosinį atidaviau sesei - bandžiau ir jį, pasirodė riebesnis nei rožių. Nors mėgstu aliejines kaukes, tačiau šio aliejuko nuplauti nereikia ir bijojau, kad riebins mano ir taip riebius plaukus. Taip, jo lengva padauginti, ypač, kai mano plaukai dabar trumpi, bet aliejukas man patinka - nuima plaukų pūtimąsi, skaniai kvepia (kvepia rožėmis, esu girdėjusi, kad vieno bazinio argano aliejaus kvapas nekoks, bet pati tokio neturiu ir nebandžiau), plaukai žvilga. Ilgalaikio poveikio plaukų galams kol kas nepastebėjau, mat naudoju ne taip ir seniai. Man užtenka vieno paspaudimo. 




Šį aliejų taip pat galima naudoti ir kaip veido serumą, kūno-dekoltė masažo aliejų, nagų odelių aliejų, drėkiklį sausoms alkūnėms, keliams. Prisipažinsiu, kad aliejų naudojimas veidui manęs nežavi, kūnui masažuoti tai būtų pernelyg prabangu, nebent įmaišyti jo lašelį į kremą ar kitą aliejų, alkūnėms, keliams papildomai drėkinti poreikio nejaučiu, tačiau pradėjau jį naudoti manikiūrui - minkštinti odeles ir jis pasiteisino - geresnis vaizdas, odelės mažiau šerpetoja, atrodo sveikesnės, manau, stiprina ne tik jas, bet ir nagus. Bandysiu ir kitų rūšių argano aliejus ir ateigyje. 

No comments:

Post a Comment