Wednesday 14 December 2016

Nature's Shea Butter veido kremas

Nature's Shea Butter baltosios arbatos ir taukmedžio veido kremą per tarpininkes užsisakiau iš gamintojo oficialaus puslapio, kuriame šis kremas ilgą laiką yra vienas iš perkamiausių. Sudėtis praturtinta įvairiais natūraliais ingredientais, kremas priskiriamas jauninančių (anti-aging) kategorijai, nors aš manau, kad tai tiesiog geras maitinantis kremas. 




Kremas baltos spalvos, bekvapis, pakuotė nėra tinkamiausiai tokiam kremui, ypač, kai pabrėžiama, jog kremą rekomenduojama sunaudoti per 6 mėnesius. Odos atjaunėjimo nepastebėjau, tačiau kremas man labai patiko - tai bene vienintelis maitinantis kremas, kurio poveikis man patinka ir kuris nekemša porų, mat dažniausiai maitinantys kremai man būna tiesiog per sunkūs. Naudoju vakare, tačiau sausiaodės, manau, jį galėtų naudoti ir dienos metu. Ar tinkamas naudoti po makiažu, abejoju, nes mano mišri oda juo pasitepus kiek blizga ir jis ne iš karto susigeria, tai, manau, sukeltų nepatogumų tepant pudrą ar kitas priemones. 



Rekomenduoju ir, manau, pati kartosiu, mat jau baigiu jį išnaudoti. 

No comments:

Post a Comment